Podrobný filtr produktů

Certifikace
Manasi 7
( 1 - 9 z 9 produktů )
( 1 - 9 z 9 produktů )
Filozofie švédské značky dekorativní kosmetiky (M)anasi 7 tvoří ucelenou koncepci o několika bodech, z nichž lze sestavit základní charakteristiku o jedné větě. Pomalá ruční příprava z pečlivě vybraných, ryzích přírodních surovin v bio kvalitě, jejímž výsledkem jsou jednoduché, maximálně funkční produkty symbiotické s pletí i přírodou a následující současné trendy.

Pomalu znamená, že produkce u (M)anasi 7 probíhá v omezených sériích tak, aby odpovídala na jedné straně poptávce a na druhé možnostem dodavatelů bio surovin. Tento způsob umožňuje snížit dopad na životní prostředí, šetří veškeré energie a omezuje potřebu skladování. Současně zaručuje, že produkty nabízené spotřebitelům jsou vždy čerstvé.

Navazující body vybrané, ryzí a přírodní není těžké rozklíčovat. Pečlivě vybrané a ryze přírodní jsou samozřejmě ingredience, jež do výroby vstupují. I samotné produkty ale procházejí náročným selektováním, do finální produkce se dostanou jen ty, které splňují veškerá náročná kritéria. Zakladatelka značky Susanne Manasi Persson velice lpí na tom, aby se v žádném případě neslevilo z nastaveného vysokého standardu.

Ten se mimo jiné zrcadlí v jedinečné funkčnosti všech přípravků. Jejich celkový počet je omezený, přitom však nabízí téměř nekonečné možnosti. Cílem je nabídnout ženám jednoduchou, praktickou každodenní líčící rutinu bez nutnosti neustále zvažovat, po kterém specializovaném produktu zrovna sáhnout. Současně je ale možné namixovat si ze základní řady barevných odstínů v podstatě jakýkoliv vlastní, po němž srdce zatouží. Tato nadčasová univerzálnost a jednoduchost včak nic neubírá z dalších kvalit, které se od přírodní dekorativky této úrovně očekávají. Kromě zkrášlení pleť také nasytí výživnými a pečujícími složkami a podpoří její zdraví. Symbióza mezi půvabem a zdravím tu funguje naplno.

Svým celkovým vyzněním je kosmetika (M)anasi 7 plně současná. Inspirovaná přírodou, jednoduchá a funkční, ale také schopná podtrhnout individualitu, plná trendy barev, vysoce komfortní a připravená dostát očekáváním náročných zákazníků 21. století.